love jatuh

Followers

Pages

Wednesday 30 November 2011

blackberry9800 + KFC




good morning kengkawan . .
jomm pekene roti canai n teh o dulu
hehehe =)
meh aku belanja . .
tapiii gune duit korang sendiri la ea , , kihkihkih

ermmm
sebenar nye ari nie aku tak leh pejam mata ar
tak tawu ar kenape , 
hmmmmmmmm

now jam menunjukkan pukul 7 pagi
mata aku masih tak leh pejam agy

soo aku terasa bosan n bosannn
aku pegi la layan mr.Blog tersayang aku nieh
peace ^_^

aku nak cite pasal semalam nieh
korang nak tawu tak ? ?
kalau tak nak tawu pun takpe 
lalallalalaa~

semalam aku pegi Sg.Besar ngan daddy aku
huhu . .
daddy aku beli monitor baru ,
wahhhhh ! ! !
tengok nieh

cantek tak ? ?
hehehe

daddy aku beli baru pown sebab . .
 monitor kat umah dah rosak

then lepas dah beli monitor tuh
daddy aku pegi bayar bil Streamx
aku join lah masuk kedai tuh
hehe saje jew menyibuk

sebenar nyer nak meng'Usya' blackberry 9800 =)
tengok tengok
waaaahhhh ! ! ade la blackberry nyer



aku pown bagitwu kat daddy aku
daddy aku tanye la bape RM . .
kat situ harga nye Rm1399
lepas tanye cine tuh , dapat Rm1280

tapiiii . .
aku tak beli lagy bende tuh
sebab daddy aku tak bawak duit sebanyak Rm1280
tak kan nak hutang kowt kan

takpe2 beli next time ye . . =_=

dalam kedai 2 pulak , c bella wat hal
tak reti duduk diam
jalan sane jalan sini
kang hilang , susah pulak nanti

aku pown bawak la c bella tu pegi beli KFC
memang aku cadang nak beli KFC pown that time
kebetulan c bella tu ngah merengek
aku pown terus jew la bawak masuk g KFC

then . .
aku order set bucket ( 15 ketul ayam ) 
and 
4 set cheese wedges
and
1 coleslaw 
and
1 milo ice also pepsi






.
.
.
sume nyer total rm83.95
aku beli sume nie just gune kupon jew



aku ade kupon nie 4 keping
so lagy rm43.95 tu aku bayar gune duit laaa

dah keluar dari KFC tu
aku melilau cari van daddy aku
ade la dekat 10 minti aku mencari
tapi tak jumpe2 gak
last2 jumpe jugak
daddy aku pegi beli barang kejap tadi
sebab tu tadi aku cari van nyer tak ade
hahha cuak sangatt adeq aku tadi ! !

oke laa penat nak taip panjang2
hehe bubye . . <3

nak meng'edit blog pulakk . . peace ^_^






Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Tekan Like!!Kalau Suka

0 000 000 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...