love jatuh

Followers

Pages

Monday 28 November 2011

.. Cinta Semakin Pudar ???



Heyy heeyyy . .
selamat malam . . hehe =)
tadi aku bukak FB ,
then nmpak pulak 1 statement nie 
macam best jer nak tulis kat blog

aku pun ape lagy
. . bukak la blog aku . .
 nie la yang aku jumpe kat FB tadi . . huhuhu =_=



Tanda2 cinta yang semakin pudar !!!
* malas angkat telefon
* ada apa2 hal asyik cakap malas , malas , malasss jer
* bila ajak keluar , asyik busy memanjang . . mcm la dia YB !!
* sudah pandai bergurau secara kasar & menyakitkan hati
* mula mengelakkan diri dari berjumpa
* dia dah tak kesah kalau tak jumpa pun , sebulan tak jumpa lagi bagus . .
* bila dah janji date , tapi lupa nak datang . . alasan lapuk diberi , lupe larr , tertidur
* apa kita buat dah tak betul dimata dia
* dia nampak kelemahan kita lebih dari kebaikan
* taip sms pun pendek2 jer
* bila kita cakap "i love u" , dia balas "k" jer ?!
* bagi alasan , "awak ni terlalu baik untuk saya , saya tak layak untuk awak"
* bila ajak jumpa parent , macam2 cara dia cuba mengelak
* dah jumpa parent pun alasan banyak , nak cakap hal "kahwin" kejap je dia tukar topik
* dia dah tak kesah apa yang jadi pada kita
* susah nak senyum @ gurau macam dulu2
* dengan orang lain dia boleh cakap 'single' . . !!!



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Tekan Like!!Kalau Suka

0 000 000 orang comel:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...